سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


رم، خیابان بی‌دفاع!

رم، خیابان بی‌دفاع!

نظر به اینکه امروز تعدادی کاملاً دانشجو با یورش به سفارت ایتالیا دولت انگلیس را سرنگون کردند لذا پیام تعدادی از مشاهیر جهان در خصوص این اقدام قهرمانانه دانشجویان گمنام امام زمان که فردا منتشر می‌شود امروز در اینجا می‌آید. توضیحاً اینکه در مراسم نورانی امروز تعدادی از افراد پلیس ضد شورش که قصد آرام کردن اوضاع را داشتند دستگیر و بزودی اعترافات آنها پخش و به سزای اعمالشان خواهند رسید:

پیام تشکر مقام معظم رهبری : دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن و از شما تشکر و تقدیر را می‌نماید.

مموتی: به فضل الهی و توفیقات چهار سال گذشته که در طول تمام تاریخ اسلام بی‌سابقه بود و آمار آن در وزارت خارجه موجود است دانشجویان خط شوش-امام آنچنان به تعالی رسیدند که امروز حتی در عرصه های بین المللی تخم مرغ پرت می‌کنند. ما این پیروزی بزرگ را که مشت محکمی تبریک عرض نموده دولت‌های زورگو که تصادفاً همه‌شان هم در تهران سفارتخانه دارند بدانند که ما خودمان یکی از پیشرویان بالا رفتن از دیوار سفارتخانه‌ها و گروگانگیری و تیر خلاص هستیم و به فضل الهی در آینده ای نزدیک این عزیزان که همچی از دیوار بالا می‌روند که چیتا نمی‌رود بجای جانور به فضا اعزام می‌شوند زیرا که اگر اینجا بمانند آخرش از آکسفورد فارغ التحصیل می‌شوند حال آنکه ما برای نوکری ملت به این کاغذ پاره ها اصلاً هیچ نیازی نداریم.

هاشمی رفسنجانی: بنده دویست دفعه برای آخرین بار گفته‌ام ایندفعه هم برای آخرین بار می‌گویم که دست از این اقدامات خجالت آور بردارید. ما ایندفعه برای دویستمین بار که آخرین بار است می‌گوئیم که نگذارید این دهن ما باز بشود. بنده برای دویستمین بار آخر معتقدم که هیچ لزومی ندارد افرادی با این عناوین در زندان باشند. این آخرین دویستمین بار است که می‌گویم که اگر این رفتارهای خجالت آور جلوی سفارتخانه‌ها تکرار بشود آنوقت ما در یک اقدام جدی برای سه ماه سکوت می‌کنیم و وجداناً یک کلمه هم حرف نمی‌زنیم. ما البته آنروزی که داشتیم این آقا را رهبر می‌کردیم باید فکر اینروزها را می‌کردیم که نکردیم.

آیت الله حسنی: ولله من این جوان‌ها را که می‌بینی اشک شوق بمن جمع می‌شی ولی بجای اینکه بری به سیفارتخانه لگد پرت بکنی زمین بدهند کشاورزی بکند بیهتر است!

عليرضا رضايي - خودنويس

0 نظرات :: رم، خیابان بی‌دفاع!