سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


بانويي كه با حكم يزيديان زمان در عاشوراي خونين به شهادت رسيد(فيلم)

بانويي كه بدست حراميان سفاك حكومت در عاشوراي خونين به شهادت رسيد
"توجه: ديدن اين فيلم براي بيماران قلبي و كودكان توصيه نميشود"
CAUTION GRAPHIC VIDEO
احتیاط، تصاویر به شدت تکان دهنده هستند

. ادامه راه سبز«ارس»: "هم اکنون سیمای خدایی او را خواهم دید؟ چقدر تحمل ناپذیز است دیدن این همه درد، این همه فاجعه، در یک سیما، سیمایی که تمامی رنج انسان را در سرگذشت زندگی مظلومش حکایت می کند. سیمایی که ... چه بگویم؟

مفتی اعظم اسلام او را به نام یک «خارجی عاصی بر دین الله و رافض سنت محمد» محکوم کرده و به مرگش فتوی داده است. و شمشیرها از همه سو برکشیده، و تیرها از همه جا رها، و خیمه ها آتش زده و رجاله در اندیشه غارت، و کینه ها زبانه کشیده و دشمن همه جا در کمین، و دوست بازیچه دشمن و هوا تفتیده و غربت سنگین و دشمن شوره زاری بی حاصل و شن ها داغ و تشنگی جان گزا و دجله سیاه، هار و حمله ور و فرات سرخ، مرز کین و مرگ در اشغال «خصومت جاری» و ..."
برگرفته از کتابِ «حسین؛ وارث آدم»
معلم شهيد دكتر علي شريعتي












شاهدان صحنه زیر کردن مردم - ولی‌ عصر



10 نظرات :: بانويي كه با حكم يزيديان زمان در عاشوراي خونين به شهادت رسيد(فيلم)

  1. سلام.خدا قوت.نتونستم دانلود کنم.میگه:The file link that you requested is not valid.مشکل چیه؟

  2. مجددا چك كرديم و مشكلي وجود ندارد.

    ممكنه با فيلترشكن وارد شديد و اين پيغام را ميگيريد!، بدون فيلترشكن چك كنيد.

    اگر نشد احتمال داره سرويس دهنده اينترنت شما پورتي را بسته باشه و براي اين منظور بهتره روي تصاوير زير فيلمها كليك و به قسمت دانلود برويد و فيلمها را دانلود كنيد و اگر آنجا هم نشد به احتمال قوي اينترنت شما اجازه دانلود فيلم بسته شده يا اين محدودتت را براي كنترل سرعت در ساعات اداري ايجاد كردند و در خارج از ساعت اداري درست بشه.

    نتيجه را اطلاع دهيد
    ارس

  3. مجددا سلام.با فیلترشکن نیستم و هر روز از ارس دانلود می کنم فقط در این لینک مشکل دارم.

  4. منم مشکل حسامو دارم
    فیلمها رو تونستم ببینم ولی موقع دانلود
    هم با فیلتر شکن هم بدون اون ، با پیغام خطای بالا روبرو شدم
    (پیغامو سایت 4sharedمیده) در حالی که قبلا با فیلمهای این سایت مشکلی نداشتم

  5. لطفا چك كنيد كه در حال حاضر مشكل دانلود يا مشاهده با ديكر ويدئوهاي ما نداريد؟!

    ما هم در حال بررسي با اينرنتهاي مختلف هستيم تا ببينيم مشكل شما از كجاست

    نتيجه را اطلاع دهيد

  6. من هم فكر ميكنم مشكل از اينترنت دوستان باشه چون من حتي با ديال آپ فيلمها رو دانلود كردم .

    نكته ديگر اينكه در مقابل دكمه دانلود مشاهده ميشود كه هر كدام از فيلمها حداقل 80 بار توسط مردم دانلود شده

  7. با بر رسيهاي به عمل آمده در مورد گزارش برخي دوستان،به اين نتايج رسيدم:

    1- اول اينكه لينكها سالم و مشكلي وجود ندارد

    2- ممكن در حال حاضر سرويس دهنده دوستاني كه مشكل دانلود دارند محدوديتهاي جديدي ايجاد كرده باشد كه با چك كردن از يك سرويس دهنده ديگر مشخص خواهد شد

    3- در برخي موارد 4شيرد بعضي از رنج هاي آي پي ها را در يك مقطع خاص كه زياد به سرورشان فشار مي آورد را محدود ميكند كه اين محدوديت پس از چند روز و با كاهش حملات برداشته ميشود

  8. من هم قبلا چند باري با اين پيغام خطا مواجه شده بودم ولي با كليك بر روي تصوير زير ويدئو كه اين دوستان در زير هر ويدئو قرار ميدهند وارد صفحه اصلي 4شير كه شدم در آنجا همان فيلم بصورت آنلاين قابل مشاهده شد و هم امكان دانلود وجود داشت

  9. رفقاي ارسي

    از تمام زحماتي كه ميكشيد نهايت سپاسگزاري را دارم. بالاخره موفق شدم فيلمها را دانلود كنم.

    همتتان بلند و قامتتان استوار
    يك فاتحه اي هم براي اين شهيد بزرگوار و تمامي شهداي راه سبز آزادي بخوانيم

    دست علي به همراه تمامي آزاديخواهان وطن

  10. بالاخره با لینک های جدید موفق شدم دانلود کنم.ممنون از پیگیریتون.خدا قوت.