سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


حمله مجدد ‌لباس ‌شخصی‌ها به‌ مسجد آیت‌الله ‌دستغیب + عکس

حمله مجدد ‌لباس ‌شخصی‌ها به‌ مسجد آیت‌الله ‌دستغیب

دیشب مسجد قبا پذیرای عزیزانی بود که فرزندانشان را تقدیم انقلاب اسلامی کرده بودند. پدران ومادران شهدا هر یک با در دست داشتن عکسهای عزیزانشان به مسجد آمده بودند چهره ای که از این عکسها در ذهن نویسنده است گویای این مطلب بود که گویی امشب شهدا به مسجد آمده بودند و ما را مورد خطاب قرار می دادند که از خدا بخواهید شهادت نصیبتان گردد شهیدانی چون مصطفی مرادی، حبیب روزیطلب، محمود اسدی، ابراهیمی، برزگر، اسلام نسب و…

به گزارش سایت برهان، نماز مغرب وعشا به امامت حجة الاسلام والمسلمین ترابیان اقامه شد و پس از نماز یکی از طلاب آیت الله دستغیب که سالیان زیادی مسئولیتهای اجرائی در کانونهای فرهنگی مساجد را داشته است به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه متولی و همه کاره مسجد امام جماعت است و هر تصمیمی باید با جلب نظر امام جماعت باشد گفت: در رساله عملیه مقام معظم رهبری آمده است که: شخصی از ایشان سئوال می کند که اگر جنابعالی یک فتوایی داده باشید که با فتاوای سایر مراجع تفاوت داشت تکلیف ما در این موارد چه می باشد؟ رهبری انقلاب در پاسخ می فرمایند: در فتاوای فردی خودتان به مرجع خود رجوع کنید اما در مسائل اجتماعی وکلان، حکم، حکم ولی امر مسلمین است (یعنی همان حکم حکومتی).

وی تصریح کرد: حال سخن بنده خطاب به این مهمانان عزیز این است که چطور در صدد توجیه این مسائل هستید؟! شما که مدعی حمایت از ولایت فقیه هستید اگر بر رد مطالب بنده دلیلی دارید ارائه دهید و به ما نشان دهید. شما فکر می کنید که اگر مقام معظّم رهبری حکم حکومتی صادر کنند حضرت آیت الله دستغیب با این حکم مخالفتی می کنند؟ آیت الله دستغیب کسی است که تمام زندگی اش را وقف انقلاب و ولایت کرد. بحث ما بحث استدلال ومنطق است بحث دو دوتا چهارتا است حالا شاید کسی هم پیدا شود و بگوید دو دوتا می شود پنج تا خوب با چنین شخصی با چه زبانی می شود صحبت کرد.

پس از سخنرانی ایشان حضرت حجة الاسلام والمسلمین ترابیان به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان در بخشی از سخنانشان فرمود: عزیزان ما در بازار نیستیم ، در خیابان نیستیم، ما در خانه خدا هستیم و باید احترام صاحب خانه را نگه داریم مبادا در این مکان مقدّس به مومنین تهمت بزنیم در یک روایتی آقا رسول الله (ص) می فرمایند: بعضی از تهمت هایی که انسان به مومنین می زند موجب این می شود که تا صد سال عبادت او هبط شود.

دوستان عزیز انشاء الله همه ما عامل به این دستورات باشیم، مبادا نسبت به مومنین اذیّت وآزاری از جانب ما صورت گیرد، مبادا نسبت به مومنین اهانتی از جانب ما صورت گیرد.

در روایتی وجود شریف پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: اگر کسی اذیّت کند به مومن و دل او را بلزاند بعد بیاید همه دنیا را در عوض اذیتی که به مومن کرده است عطا کند، این کفاره اذیتی که کرده است نمی شود.

ایشان در بخشی از سخنانش گفت: مسجد محل یاد خداست نخوانید در این خانه غیر خدا را وسعی کنید اجتماعتان در مسجد برای ضدّیّت نباشد.

با وجود سخنرانی ایشان و دعوت به یاد خدا در مسجد و تهمت نزدن به مومنین عده ای خودسر که جمعیّتشان در حدود ۲۰ الی ۳۰ نفر بود طبق روال شبهای قبل شروع سر دادن شعار کردند.

اصحاب مسجد که شاهد چنین صحنه ای بودند با شعارهای : الله اکبر، یاحسین، حیدر، ابالفضل علمدار مرجع ما نگهدار، هیهان من الذلة، خونی که در رگ ماست هدیه به مرجع ماست ،شروع به سر دادن شعار کردند بطوریکه صدای این اقلّیت خودسر به گوش نمی رسید. خانواده های شهدا با در دست گرفتن عکس عزیزانشان گرداگرد این عده طواف می کردند وبا شعار یا حسین یا حسین به عزاداری پرداختند وباعث پراکندگی این جمع و در نهایت خروج آنها از مسجد شدند.

این گروه که به شدّت عصبانی شده بودند و فکر نمی کردند که با عزاداری و یا حسین یا حسین آنها را به بیرون هدایت کنند در بیرون مسجد شروع کردند به شعار دادن بر علیه مرجعیّت واصحاب مسجد و در اقدامی دیگر به سوی اصحاب مسجد سنگ پرانی کردند که متاسفانه این اقدامات خودسرانه موجب مصدومیت چند نفری از طلاب و اصحاب مسجد شد.

اصحاب مسجد برای در امان ماندن از این سنگ پرانی به شبستان مسجد بازمیگردند که در همین هنگام بود که آیت الله دستغیب در تماس تلفنی خطاب به اصحاب مسجد فرمودند:

اگر آنها به شما سنگ پرانی می کنند نهایت ذلّت خودشان را نشان می دهند اینها تکیه گاهی ندارند اما تکیه گاه شما خدای تعالی است شما هم خیلی مواظب باشید و خیلی خودتان را بگیرید و اگر کسی از شما زخمی شده است با مدارکی که ارائه می دهید از آنها شکایت کنید امیدوارم به حق محمد و آل محمد که پیروز باشید هم در دنیا و هم در آخرت و ذلّت هم برای دشمنان شما باشد ببرکت صلوات بر محمد وآل محمد.

درگیریهای دیشب تا حوالی ساعت ۱۰ ادامه داشته که در نهایت نیروی انتظامی جمع حاضر را که اقدام به سنگ پرانی می کردند متقاعد می کند که متفرق شوند.

0 نظرات :: حمله مجدد ‌لباس ‌شخصی‌ها به‌ مسجد آیت‌الله ‌دستغیب + عکس