سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


فردا اربعین شهیدان عاشورای خونین؛ بهشت زهرا سبز می شود

فردا اربعین شهیدان عاشورای خونین؛ بهشت زهرا سبز می شود:
تجمع مردم ساعت 9 صبح جمعه برمزار شهیدان سبز

. ادامه راه سبز«ارس»: سبزها در چهارمین روز دهه فجر سبز، جمعه ۱۶ بهمن، مصادف با اربعین حسینی و چهلم شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنانمان در عاشورای خونین در بهشت زهرا تجمع می کنند.


برای بزرگداشت این روز و به یاد شهدای عاشورایی جنبش سبز در سومین طرح همصدایی، از ایرانیان معترض به کشتار هموطنانمان از مردم دعوت شده است که رأس ساعت ۹ بامداد روز جمعه ۱۶ بهمن در بهشت زهرای تهران و مزار شهدای جنبش سبز حضور یابند و با قرائت فاتحه و اهدای گل و حضور خود موجبات شادی بیشتر ارواح شهدایمان و تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آورند.

ندای سبز در هم صدایی با مردم ایران از همگان دعوت کرده است تا با حضور بر مزار شهید سید علی موسوی ، خواهرزاده مهندس میرحسین موسوی، واقع در ردیف ۳۸ قطعه ۹ و مزار شهدای خرداد و عاشورای ۱۳۸۸ در قطعات ۲۵۷ و ۳۰۲ بهشت زهرای تهران محل مناسبی برای حضور سبزها و عرض تسلیت به رهبر جنبش و خانواده دیگر شهدای عاشورایی جنبش سبز است.

در سایت ندای سبز آمده است که این طرح نیز همچون دیگر طرح‌های هم‌صدایی، آرام و قانونی است و بی‌هزینه برگزار شدن آن مستلزم همراهی و همکاری کلیه شرکت‌کنندگان است. نفس حضور پرشمار حامیان جنبش سبز بر مزار این شهدا ما را به مقصود رهنون می‌شود و نیازی به سر دادن شعار و هر گونه عمل اعتراضی دیگر که موجب برانگیخته شدن حساسیت حاکمان ناعادل و قانون‌گریز می‌شود نیست.

ندای سبز تاکید کرده است: برای پیشگیری از ممانعت انتظامات بهشت زهرا از ورود سبزها به بهشت زهرا هم مناسب است از حمل نشانه‌های سبز در ماشین و پوشش خود پیش از ورود به بهشت زهرا و رسیدن به قطعه ۹ خودداری کنید. با توجه به مصادف بودن چهلم شهدای عاشورای تهران با اربعین حسینی و با عنایت به تلاش مخالفان جنبش سبز در بی‌توجه نشان دادن سبزها به عرف مذهبی از کلیه شرکت‌کنندگان در این برنامه خواهشمندیم همچون سبزهای مذهبی در پوشش و رفتار خود آداب و شئونات و عرف مناسب ایام عزاداری حضرت اباعبدالله را رعایت کنند.

در این نوشته بر پوشیدن رنگ سیاه، استفاده از شال و دستبند سبز و تهیه و توزیع حلوا، خرما و دیگر نذری‌های آراسته با رنگ سبز و سیاه برای برگزاری باشکوه‌تر و زیباتر این طرح توصیه شده است.

از سوی دیگر در دیگر شهرها هم حضور حامیان جنبش سبز بر مزار شهدای جنبش سبز یا شهدای انقلاب اسلامی آن شهر در همین روز و ساعت (۹ صبح اربعین حسینی) مایه همبستگی بیشتر سبزهای شهر و شادی روح شهدای جنبش خواهد بود. در برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان(ع) در طول روز و شب اربعین در سطح کشور نیز می‌توان با قرائت فاتحه و توزیع نذورات سبزها یاد شهدای جنبش سبز را گرامی داشت.

===========
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:
» بهشت زهرا و قبور بی نام؛ میعادگاه سبزها

0 نظرات :: فردا اربعین شهیدان عاشورای خونین؛ بهشت زهرا سبز می شود