سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


آقای احمدی نژاد غم انگیز ترین لحظه زندگی شما چه زمانی بود ؟

آقای احمدی نژاد غم انگیز ترین لحظه زندگی شما چه زمانی بود؟

ادامه راه سبز«ارس»: عکس های منتشر شده توسط خبرگزاری مهر نشان می دهد، در هنگام ورود احمدی نژاد به فرودگاه، استقبال سردی از احمدی نژاد به عمل آمد . این تصاویر که توسط همه خبرگزاری های مطرح جهان به سرعت مخابره شد نشان داد غیر از یک مقام نظامی ترک از دیگر افرادی که به استقبال او رفتند برخی از ایرانی های مقیم ترکیه و کارکنان سفارت ایران در این کشور بودند.


اگر آنطوری که محمود احمدی نژاد پیش از این مدعی شده بود سخت ترین لحظه زندگیش توهین مقامات یک کشور خارجی در استقبال سرد از مسوولان جمهوری اسلامی ایران که نمایندگان ملت ایران هستند ، باشد باید گفت هفته گذشته محمود احمدی نژاد رییس دولت دهم روزگار سختی را گذراند.احمدی نژاد در حالی هفته گذشته برای حضور در اجلاس «کومسک»، مهمان کشور ترکیه بود که چه در زمان ورود به فرودگاه و چه در زمان دیدار با نخست وزیر این کشور با سردی میزبان روبرو شد .دیدار سردی که در عرف بین الملل از آن به عنوان توهین به مقام رسمی یک کشور یاد می شود.

به گزارش خبرنگار «کلمه»، عکس های منتشر شده توسط خبرگزاری مهر نشان می دهد، در هنگام ورود احمدی نژاد به فرودگاه، استقبال سردی از احمدی نژاد به عمل آمد . این تصاویر که توسط همه خبرگزاری های مطرح جهان به سرعت مخابره شد نشان داد غیر از یک مقام نظامی ترک از دیگر افرادی که به استقبال او رفتند برخی از ایرانی های مقیم ترکیه و کارکنان سفارت ایران در این کشور بودند.

همچنین این عکس ها نشان می دهد که رئیس دولت دهم برای دیدار با نخست وزیر ترکیه در محل تدارک دیده شده برای مدت زمان طولان معطل ماند.تصاویر نشان می دهد که احمدی نژاد بارها با نگاه کردن به ساعت ناراحتی خود را ابراز می کند. این تصاویر گویای استقبال سرد مقامات ترک از احمدی نژاد است.

پیش از این احمدی نژاد در رقابت های انتخاباتی برای جذب آرای مردم در ادعایی غیر واقع یکی از غم انگیزترین لحظات زندگی اش اینگونه توصیف کرده بود که : «روزی که رئیس‌جمهور سابق کشور با آن وضعیت به فرانسه رفت یکی از غم‌انگیزترین روزهای زندگی‌ام بود؛ چرا که شیراک بالای پله‌ها ایستاده بود و رئیس‌جمهور ایران پله‌های متعدد را پشت‌سر گذاشت تا به او برسد.»

ادعای احمدی نژاد البته به ساعت نرسید که سایت های خبری با انتشار تصاویر مربوط به آن زمان خلاف واقع گویی های رییس دولت را اثبات کردند.احمدی نژاد در زمان طرح چنین ادعایی فراموش کرده بود که تصاویر ثبت شده به راحتی می تواند کذب بودن ادعا های خلاف واقع او را افشا کند. به خصوص آنکه سفر خاتمی به فرانسه و استقبال با شکوه ژاک شیراک یکی از با شکوه ترین استقبال ها از مقامات بلند پایه ایران پس از پیروزی انقلاب بود.

به هر حال ادعای احمدی نژاد در حالی مطرح شد که اسناد و تصاویر موجود، بیانگر موضوع دیگری بود. بر اساس عکس‌های موجود از سفر سید محمدخاتمی به فرانسه، خاتمی بعد از ظهر روز سه‌شنبه، ۱۶ فروردین ماه سال ۸۴، برای دیدار با ژاک شیراک وارد کاخ الیزه شد و پس از ورود به این کاخ مورد استقبال رییس گارد و رییس تشریفات الیزه قرار گرفت و از گارد مستقر در آن سان دید. سپس شیراک که برای استقبال از خاتمی از پله‌های کاخ پایین آمده بود، به گرمی از خاتمی استقبال کرد.

در زمانی که این شایعات توسط احمدی نژاد به اوج خود رسید، صادق خرازی سفیر سابق ایران در فرانسه با بیان اینکه مسوولین فرانسوی در سفرهای آقای خاتمی به این کشور استقبال شایانی از رییس جمهور سابق کشورمان داشتند،گفت:« آقای خاتمی در سفرهایی که به کشور فرانسه داشت با استقبال شایان ذکر و به یادماندنی مقامات فرانسوی مواجه شد که در سیاست خارجی این کشور اروپایی غیر قابل مثال زدنی است.

وی با رد و نقد اظهارات آقای احمدی نژاد مبنی بر رفتار خارج از عرف و غیرمحترمانه مقامات فرانسوی در برخورد با رییس جمهور سابق کشورمان گفت:« آقای خاتمی در طول دوران ریاست جمهوری خود ۲مرتبه به کشور فرانسه سفر کرد؛ مرحله نخست در چهار ساله اول دوران ریاست جمهوری وی و مرحله بعد در پایان دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی بود.»

وی افزود:« در هر ۲مرتبه مقامات فرانسوی استقبال در خور توجهی از آقای خاتمی در مقام رییس جمهور ایران به عمل آوردند که در نوع خود بی نظیر بود.»

حال با انتشار تصاویر جدید سفر احمدی نژاد به ترکیه باید پرسید :آقای احمدی نژاد غم انگیز ترین لحظه زندگی شما چه زمانی بود ؟

1 نظرات :: آقای احمدی نژاد غم انگیز ترین لحظه زندگی شما چه زمانی بود ؟

  1. (یک عضو هیئت همراه رییس جمهور)!

    به روباهه میگن شاهدت کیه؟! میگه دمم!