سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


سپاه پاسداران تهدید کرد: اجازه نمی دهیم سبزها خودی نشان بدهند

سپاه پاسداران تهدید کرد:
در بیست و دوم بهمن به شدت برخورد می کنیم


. ادامه راه سبز«ارس»: فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت؛ ما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم چیزی به عنوان موج سبز خودی نشان بدهد.

به گزارش ایسنا سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در یک نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های این سپاه برای دهه فجر برگزار شده بود، سخن می‌گفت، با بیان این که « ما نمایندگان مردم هستیم» اظهار کرد: مردم ما در روز نهم دی اتمام حجت کردند و خواستار ختم غائله بودند.

وی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم چیزی به عنوان موج سبز خودی نشان بدهد؛ البته همه مردم ما موج سبز هستند ولی اجازه نمی‌دهیم موج سبزی که رنگ و بوی بیگانه داشته باشد، خودی نشان دهد.

روز 22 بهمن روز اعتراض نیست!


فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در ادامه گفت: ما مطمئن هستیم کسانی که تا پیش از 9 دی متوجه نبودند و تشخیص نمی‌دادند و فکر می‌کردند می‌شود حرکتی انجام داد، در روز 9 دی متوجه شده‌اند روز 22 بهمن روز اعتراض نیست، بلکه روز یکپارچگی است و اگر هم بخشی از جامعه ما اعتراضی داشته‌ که به حق هم هست که اعتراضی به برخی رفتارهای دولتمردان داشته باشند، مطمئنیم روز 22 بهمن چنین کاری نخواهند کرد.

همدانی با بیان این که روز 22 بهمن روز ملی ماست، تصریح کرد: هر صدا، رنگ و حرکتی که غیر از صدای ملت ایران و انقلاب اسلامی باشد، باید از صف مردم ما بیرون رانده شود و قطعا چنین حرکتی را هم شاهد نخواهیم بود و اگر هم عده قلیلی باشند که حرکتی انجام دهند، به شدت برخورد خواهیم کرد.

صلاح ندانستیم اسامی شهدای بسیج را اعلام کنیم!!!

وی با اشاره به درگیری‌ها و حوادث پس از انتخابات گفت: در حوادث اخیر برادرانی از بسیج شهید شدند که ما برای آنها مراسم ختم، بزرگداشت و چهلم گرفتیم و ظرف 24 ساعت به بنیاد شهید معرفی شدند، پرونده مربوط به جانبازان نیز تکمیل شده است، ولی صلاح ندانستیم اسامی این برادران را اعلام کنیم.

سردار نائینی : درک درستی از فضای مجازی نداشتیم


. ادامه راه سبز«ارس»: مسئول كمیته بسیج و سپاه ستاد برگزاری دهه فجرگفت: با توجه به شرایط خاص كشور، راهپیمایی 22 بهمن امسال با شكوهی دوبرابر سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، سردار علی محمد نائینی مسئول كمیته بسیج و سپاه ستاد برگزاری دهه فجر امسال در نشست خبری گفت: برآورد ما این است كه امسال مردم دو برابر سال‌های گذشته در راهپیمایی شركت كنند.

نائینی با اشاره به تجمع باشكوه عاشورائیان در 9 دی آن را میثاق دوباره امت و امام دانست و گفت: مردم در امروز یك بار دیگر مواضع انقلابی خود را در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی اعلام كردند و در 22 بهمن نیز نشان خواهند داد كه هر چه تهدیدات سنگین‌تر و پیچیده‌تر باشد حضور مردم آگاهانه‌تر، هوشیارتر و بیشتر خواهد بود.

مسئول كمیته بسیج وسپاه ستاد برگزاری دهه فجر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه متاسفانه ما در استفاده از فضای مجازی و اینترنت با وجود تمام تلاش و سرمایه‌گذاری دشمن منفعل بوده‌ایم تصریح كرد: نیروهایی كه در دهه جنگ نرم دارند باید آماده شوند و بسیج را شناسایی ظرفیت‌های جامعه و سازماندهی آنها این حركت را شروع خواهد كرد و امیدواریم در سال آینده فضای مجازی در اختیار جریان حزب‌الله قرا گیرند.

وی با بیان اینكه بسترهای لازم برای این حركت فراهم شده كه البته كافی نیست، گفت: ما درك درستی از فضای مجازی نداشتیم و شرایط را برای حضور نیروهای حزب‌اللهی فراهم نكردیم ولی می توانیم با سازماندهی این ظرفیت‌ها، شبكه‌های عظیم اجتماعی برای پیشبرد اهداف انقلاب تشكیل دهیم.

3 نظرات :: سپاه پاسداران تهدید کرد: اجازه نمی دهیم سبزها خودی نشان بدهند

  1. خیلی زرمی زنی می فرستمت کهریزک
    جیز بشی ها .

  2. چون ما دوست داریم دوستان بسیجی ما به اینترنت بیایند و ما با انها گفتگو کنیم.

    ما می دانیم که که آن بسیجی ای که باتوم به دست می گیرد و با چوب و چماق به جان مردم می افتد، یک اکانت یاهو هم ندارد. بلاگ و فضای مجازی و سایبر و این حرفهای گنده پیشکشتان باشد. او نمی داند فرق بین کامپیوتر و اینترنت در چیست. ریشه های بسیجی که شما آن را تعریف کرده اید، کاملاً بر پایه جهل و ندانستن است. سردار عزیز! با دست خود تیشه به ریشه پوچ خود نزنید و آن اقلیت بی خبر نگاه داشته شده جامعه را نیز اگاه نکنید که دانستن دشمن شماست. بسیجی ای که بداند فیس بوک و بلاگ و بلاگر چیست که مردم را باتوم نمی زند. بسیجی ای که اهل پست کردن مطلب در فیس بوک باشد که حقیقتاً دوست ماست. اما سردار! آن بسیجی که شما می خواهید برای سال آینده درست کنید، به دردتان نخواهد خورد. شما بسیجی ای می خواهید که بی خبر از همه جا، ابزار دست شما باشد و هر موقع اراده کردید، بتوانید او را در مقابل مردم و آرمانهایشان قرار دهید. بسیجی ای که با دنیای روز آشنا باشد و فقط و فقط یک ایمیل ساده از یک جوان سبز دریافت کرده و بخواند، باور کنید سبز خواهد شد. بترسید از سبز شدن آنهایی که رویشان حساب باز کرده اید.

    سردار به جای ورود به حوزه اینترنت و ارتباطات که باتلاق بودن شماست، به افراد خود همانند قبل باتوم زدن، تیر اندازی، تجاوز و شکنجه آموزش دهید. آنها برای آرمانی که شما ساخته اید، مفید تر خواهند بود. بیخود برای خود دشمنان بیشتری درست نکنید.

    اما ای سردار! به هوش باش! بسیجی ای که از اسارت جهالت محور شما بگریزد، همانند من سبز به نوشتن قناعت تخواهد کرد. او انتقام سالها سوء استفاده شما از احساسات پاک جوانی، آرمانهای مذهبی و رویاهای ملی خود را به هر نحو ممکن از شما خواهد گرفت.

    يك بسيجي رها شده از جهل

    ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۸:۲۹

  3. آخه سردار جون قبل از عاشورا چقدر گفتی عقبه فتنه رو جمع می کنیم. آخه یکم عقل داشته باش با این راهپیمایی ها که نمی تونی صدای حق را خاموش کنی! بدبخت بیچاره چند نفر دیگه را می خواهی روز 22 بهمن بکشی فکر اون دنیات هم باش!