سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


فاطمه آجرلو و عباس پالیزدار عاملین محمود احمدی ‌نژاد

فاطمه آجرلو و عباس پالیزدار عاملین محمود احمدی‌ نژاد
ادامه راه سبز«ارس»: غلام‌علی رجایی در یادداشتی به رابطه فاطمه آجرلو، عباس پالیزدار و محمود احمدی‌نژاد پرداخته است. در بخشی از این یادداشت آمده است:

ماه مهرآغاز شد و ميليون‌ها دانش‌آموز در سراسر کشورتحصيل خود را با نظارت وزارتخانه‌اى بى‌وزير آغاز کرده‌اند. آنچه در اين يادداشت کوتاه مدنظر من است توجه دادن مسئولان به اين امر مهم نيست، نکته‌اى است که در هياهوى معرفى يا عدم صحت معرفى وزيران زن (...) از ديده‌ها پنهان ماند.

نکته‌اى که در آن ايام کسى متعرض آن نشد معرفى خانم آجرلو از سوى احمدى‌نژاد به عنوان وزير پيشنهادى وزارت رفاه دولت دهم به مجلس شوراى اسلامى بود. آقاى احمدى‌نژاد در معرفى خانم آجرلو که کسى بعد از صدور حکم دادگاه پاليزدار در مورد او، به ارتباط وى با افشاگرى‌هاى پاليزدار ترديدى ندارد اقدامى بسيار تامل‌برانگيز از خود نشان داد. بخشى ازآنچه در پرونده پاليزدار در دادگاه مطرح شد که به زندان رفتن او منجر گرديد آن بود که او در افشاگرى‌هاى خود عليه برخى بزرگان و مسئولان نظام و به ويژه آيت‌الله هاشمى رفسنجانى و فرزندان او به اطلاعات طبقه‌بندى شده‌ استناد کرد.

پرسشى که در اين رابطه بسيار مهم و اساسى مى‌نمايد اين است که آيا مى‌توان باور نمود پاليزدار که از اعوان و انصار دولت نهم و مديران دولت احمدى‌نژاد بود خود سرانه و صرفا به سليقه خود و بدون مشورت‌گيرى از ديگران به اين افشاگرى‌ها دست زده باشد؟ اگر اينگونه نيست پاليزدار به اذن و مشورت چه کسى به وادى افشاگرى گام نهاده است و با اين افشاگرى‌ها به دنبال چه نتيجه‌اى بود؟

با توجه به ثابت شدن همکارى خانم آجرلو با پاليزدار که در دادگاه به محکوميت پاليزدار منجر گرديد و همين سابقه ‌ مخالفت برخى از نمايندگان را نسبت به معرفى او از سوى احمدى‌نژاد به مجلس موجب گرديد آيا نمى‌توان رابطه‌اى منطقى ما بين اين همکارى او و پاليزدار در درون دولت نهم جست‌وجو کرد؟

آيا مى‌توان باور نمود که آقاى احمدى‌نژاد در معرفى خانم آجرلو به عنوان وزير پيشنهادى رفاه دولت دهم از سابقه ايشان در پرونده پاليزدار بى‌اطلاع بوده است؟ چگونه چنين چيزى ممکن است؟! اگر با اطلاع بوده چرا وچه عواملى باعث شده که وى به اين سابقه بى‌اعتنا باشد؟

پرسش اساسى که پاسخ آن بسيار مهم و روشنگرانه است اين است که چه دليل يا دلائلى موجب معرفى خانم آجرلو از سوى احمدی‌نژاد به مجلس گرديد؟


0 نظرات :: فاطمه آجرلو و عباس پالیزدار عاملین محمود احمدی ‌نژاد