سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


هرچه ميكشيم از اين دانشگاه (لاكن دانشكده فنی) ميكشيم!

هرچه ميكشيم از اين دانشگاه (لاكن دانشكده فنی) ميكشيم!
(آقامون اينا)


. بنا به اعلام خبر درآري فارس هم اكنون يكي الي تعدادي از حاميان ميرحسين در دانشكده فني با پرتاب گاز اشك آور به دانشجويان ولائي حمله ور شده و چند نفر را بشدت كشتند . گزارشهاي تكميلي در زير مي آيد :

صبح امروز تعداد كمي الي سه هزار نفر دانشجوي ولائي كه ديشب شام اينجا بودند با تجمع مقابل دفتر جاسوسي موسوي به سر دادن شعار "دروغگو دروغگو بيست و هفت درصدت كو" پرداختند كه توسط صدها هزار نفر از اوباش مسلح مورد حمله قرار گرفتند . به گفته منابع موثقي كه فقط يكي ما داريم يكي بابا اين صدها هزار نفر همان عده قليلي هستند كه از طرف موسوي با اتوبوس همه جا برده ميشوند . دانشجويان ولائي پس از اصابت گاز خردل اشك آور كه باعث گريه بدون نوحه شان شد به سينه زني پرداخته و بدون حمايت پليس كه همانجا بيخودي تماشا ميكرد در دسته هاي عزاداري به آرامي وارد محوطه پرديس دانشكده فني شدند .

آخرين گزارش دقيقاً تا اين لحظه حاكي از آنست كه بلافاصله پس از ورود اين عزيزان كه كاسكت يكيشان ديشب اينجا جا مانده به محوطه پرديس حاميان ميرحسين با تانك ، آر.پي.جي ۷ ، خمسه خمسه ، توپ ۱۰۶ ميليمتري و دوشكا بهشان حمله ور شده خيليهايشان را به اسارت گرفته و به مكان نامعلومي بردند . خدا كند بهشان تجاوز نكنند . اين حمله وحشيانه در حالي صورت گرفت كه دانشجويان ولائي كه كارت دانشجوئي چندتايشان امروز اشتباهاً بجاي نيازمنديهاي كيهان چاپ شد با شعار "وحشي برو گمشو" از حاميان ميرحسين خواهش كردند كه آنها را كمتر بكشند .

همچين زهرا رهنورد كه ديروز پس ضرب و شتم دويست خواهر رهگذر كه براي خريد وارد دانشكده هنر شده بودند از محل گريخت امروز با ورود مجدد به دانشگاه كه توسط دو اسكادران هواپيما اسكورت ميشد به كشته و زخمي كردن تعدادي رهگذر ديگر پرداخت كه هنوز ادامه دارد . مطابق تلفني كه همين الآن بهمان شد حاميان ميرحسين با قطع مجدد خطوط ارتباطي منطقه و مختل نمودن صندوقهاي پست در حال تخريب اموال و نواميس عمومي هستند . هم اكنون دانشجويان ولائي با سر دادن شعار "مرگ بر ستمگر ، چه شاه باشه چه رهبر" با موتور در حال كتك زدن ..... ببخشيد اينجاي خبر انگاري اشتباه شد . الدنگ ! دانشجوي ولائي كه نميگه چه شاه باشه چه رهبر ، حالا كتك زدن با موتور هيچي . تا از سايت عكس نگرفتن حيثيت ما رو منگوله نكردن حذف كن !

علیرضا رضایی

1 نظرات :: هرچه ميكشيم از اين دانشگاه (لاكن دانشكده فنی) ميكشيم!

  1. هشدار :
    با سلام امروز با ابزار فیلتر شکنی ایرانی در وب روبرو شدم به اسم : Beshkan Web
    اما این سایت مشکوک بود ، اول خواست با دانلود تولبار این نرم افزار نصب بشه ، اما پس از نصب تولبار ، خواست که آپدیتش کنم ، اما این بار پیغام داد باید تولبار جدید را دانلود کنم و قبلی رو آنیسال کنم.
    جالب این بود که امکانات این تولبار جدید دسترسی به سایت رجا نیوز و فارس بود !!!!!!!!!!
    لطفا به این سایت ها سری بزنید و از امنیت این سایت ها کاربران رو مطمئن کنید.
    خواهشمند است راهنمایی کنید.
    لینک ها:
    http://kolah-ghermezi.co.cc

    http://sarbaz-khooneh.co.cc/installtoolbarok.htm


    webshekan.mihanblog.com