سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


سردار رجب‌زاده: با درایت از نظام دفاع کردیم بدون این‌که یک نفر را بکشیم!

سردار رجب‌زاده: با درایت از نظام دفاع کردیم بدون اینکه یک نفر را بکشیم!!!.

ادامه راه سبز«ارس»: رییس پلیس پایتخت با بیان این‌که پوزه همه بدخواهان نظام را به خاک می مالیم، گفت: یک جان ناقابل داریم که فدای شهدا و نظام و رهبری می کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار عزیزالله رجب زاده در مراسم قبارروبی از مزار شهدای نیوری انتظامی، اظهار کرد: پلیس تهران بزرگ یکهزار و 451 شهید تقدیم نظام کرده و یکهزار و 368 ایثارگر دارد.

وی با بیان اینکه همرزمان ما برای دفاع از آرمان های شهدا و برای پاسداری از نظام و انقلاب زحمت می کشند و جلوی همه فتنها ایستاده اند، افزود: در فتنه های اخیر پس از انتخابات در تهران، همرزمان ما با حجم و گستردگی که توسط فتنه گران برپاشده بود، با درایت و مدیریت، برخورد کردند و جایی که لازم بود با خویشتنداری عمل کردند و جایی که لازم بود با برخورد و قدرت، نقشه آشوبگران را ناکام گذاشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: چندین روز تجمعات خیابانی در قالب فتنه و انقلاب مخملی باعث نشد که ذره ای در اراده همرزمان ما شک و تردید به وجود آید.

به گفته رجب زاده، این برای نیروی انتظامی افتخار است که حتی در یک سرباز نیروی انتظامی هم شک و تردید برای دفاع از نظام و انقلاب به وجود نیامد و ما توانستیم مقتدرانه از نظام دفاع کنیم، بدون اینکه حتی یک نفر از آشوبگران را بکشیم.

او با بیان اینکه تا به امروز هم محکم ایستاده ایم، گفت: این قول را به خانواده معظم شهدا می دهم که امکان ندارد، برای یک لحظه برای دفاع از آرمان های شهدا و خونی که دادند، تردید داشته باشیم. مظمئنا خواسته شهدا همین است و خود را مکلف به پاسداری از خون آنها می دانیم.

رجب زاده با بیان اینکه شهدیان خود را فدا کردند تا از اسلام و نظام و ولایت دفاع کنند، افزود: ما این خونها را هرگز فراموش نمی کنیم و لحظه ای تردید به خود راه نمی دهیم. این خونها پشت ما هستند و هروقت احساس دلتنگی کنیم به انها مراجعه می کنیم و دوباره برای دفاع از نظام، محکم می ایستیم.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه پوزه همه بدخواهان را به خاک خواهیم مالید، تصریح کرد: یک جان ناقابل داریم که فدای شهدا و نظام و رهبری می کنیم.

وی ادامه داد: احساس شرمندگی به خانواده شهدا می کنیم که نتوانستیم، آنطور که باید نتوانستیم خدمت کنیم.

0 نظرات :: سردار رجب‌زاده: با درایت از نظام دفاع کردیم بدون این‌که یک نفر را بکشیم!