سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


گزارش تصویری از حادثه تروریستی امروز تهران

دکترعلیمحمدی اطلاعات وسیعی از کیفیت برنامه های دفاعی و هسته ای ایران داشت

. ادامه راه سبز«ارس»: دکتر مسعود علیمحمدی، از استادان برجسته رشته فیزیک و از شخصیت های معتبر دانشگاهی بود که طی یکسال گذشته فعالیت چشمگیری در حمایت از جنبش سبز داشته است.

خبرنگار جرس به نقل از منابع موثق دانشگاه تهران گزارش داد این استاد دانشگاه از نیروهای وفادار به انقلاب بوده که طی سنوات گذشته همکاری هایی در زمینه پروژه های دفاعی از جمله برنامه هسته ای ایران داشته است و احتمالا اطلاعات وسیعی از کیفیت این برنامه ها داشته است.

ترور مشکوک و حساب شده این استاد مبرز دانشگاه با توجه به تغییر مشی سیاسی قابل توجه وی در یکی دو سال اخیر به سمت جنبش اصلاحی ایران موضوع را بسیار حساس می کند. آن چه این حساسیت را تشدید می کند روند شتاب زده تبلیغاتی رسانه های حکومتی ایران در انتساب این ترور به گروهک منافقین و عوامل خارجی و اصرار آن ها بر معرفی وی به عنوان یک چهره ولایی و وابسته به حاکمیت است.

دکتر علیمحمدی دانشجوی لیسانس دانشگاه شیراز، و دانشجوی فوق لیسانس و دکتری دانشگاه صنعتی شریف بوده است که در سال 1371 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد و به عنوان عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه تهران مشغول به کار شد. وی مدتی رییس دانشکده فیزیک دانشگاه تهران بود. آخرین سمت اجرایی دکتر علیمحمدی عضویت در شورای ارتقای اساتید دانشگاه تهران بود.



4 نظرات :: گزارش تصویری از حادثه تروریستی امروز تهران

  1. چرا شبکه های ج.ا سراسیمه خبر این بمب گذاری را پخش کردند؟!

    یادمان باشد هرگاه مسائلی از این دست مثل ترور ها ، انفجار ها و … کار خودشان باشد آن را در بوق و کرنا می کنند تا بگویند ما خیلی ناراحت و عصبانی هستیم ولی اگر همین اتفاق طوری افتاده باشد که آنها را غافلگیر کرده باشد، تا ساعت ها در شوک خواهند بود تا دستور برسد که آن را از رسانه های عمومی پخش کنند. یادم نمی رود سال 74 که حرم امام رضا در ساعت 13.30 منفجر شد حیاتی سراسیمه ساعت 14.00 آن خبر را از تلویزیون گفت (آن موقع هنوز اخبار ساعت 14 شبکه 1 وجود نداشت) ولی این اتفاق اخیر و کشته شدن یک استادد دانشگاه به من حس خوبی دست نداد و بوی توطئه می آید

  2. ترور خیلی مشکوک است . اما مطمئنا کار عوامل خارجی نیست چون ایشون هیچ فعالیتی در زمینه هسته ای و امنیتی نداشت و غربیهااز قتل او هیچگونه سودی نمیبردند . در ضمن اصلا صدا و سیما دستپاچه عمل نکرد و از همان دقایق اول قتل را به گردن صهیونیست انداخت !

  3. ایشون دانشمند هسته ای نبودند و یکی از افتخارات ما در زمینه ذرات بنیادین بودند.
    خدا رحمتشون کنه.
    ما دانشجوهاشون که همگی شکه شدیم...

  4. حزب الّله لبنان مظنون بمب گذاری تهران

    (يك قانون پليسي ميگه قاتل و جنايت كار اكثر مواقع به محل جرم سرك ميكشد و اين موضوع را تمامي كارآگاهان اداره آگاهي خودمان نيز به آن اعتقاد دارند!:)

    در عکسهای خبرگزاری فارس از صحنه انفجار در قیطریه که به کشته شدن مسعود علی محمدی استاد دانشگاه تهران منجر شده است عکسی از "ابوناصر" دستیار "حسین منیف اشمر" دیده می شود. این دو تن از اعضای ارشد "حزب الله لبنان" در تهران هستند که در جریان سرکوب بارها و بارها دیده شدند. جالب اینکه صحنه های این انفجار بسیار شبیه به انفجارهای جنوب لبنان است.

    به اين عكس تجه كنيد: http://www.atings.com/uploads/1263416516.jpg

    قضاوت با شما...