سيد محمد خاتمي، می خواهیم رهبری، رهبر همه کشور و همه مردم باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان با گرامی‌داشت آغاز دهه فجر، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را جمهوری اسلامی خواند و در خصوص برخی اخبار که درباره نامه او منتشر شده است گفت:«بعضی‌ها ولایت دارند كه دروغ بگویند فلانی نامه نوشته، در نامه فلان چیز آمده، اصلا نه كسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته است.»ادامه مطلب...
ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و منفور شاهنشاهی دانسته است و تأکید کرد که امروز مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و عدم سازگاری مردم با دروغ، تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.ادامه مطلب...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...

بیانیه ‌کروبی در آستانه‌ ۲۲بهمن: در بخشي از اين بيانيه آمده است: «همه با هم، آرام و با صلابت در سالروز ۲۲بهمن که یادآور تجلی باور دینی و عزم ملی مردم شریف ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشورمان است، در راهپیمائی شرکت می کنیم. این روز به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد و روز افتخار و سربلندی تمام ملت ایران است. ادامه مطلب...

روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.


آخدا نوکرتم، یعنی جدا" حق ما احمدی نژاده؟!

آخدا نوکرتم، یعنی جدا" حق ما احمدی نژاده؟!


خدایا سلام، نوکرتم!

خدایا می شه لطف کنی از طریق یکی از ملائکت یا از طریق یکی از مقربین درگاهت به ما بگی چرا وضع ما اینطور شد؟ (ملائک مرتبط با عذاب و وحشت رو نگفتم. خودمون اینجا حسین شریعتمداری داریم!)

خدایا ما که گلدونا رو آب دادیم، سلام همسایه رو جواب دادیم، آخه چرا احمدی نژاد؟!

خداوندا، بارالها، من شخصا چند بار چهار سال اخیر زندگیم رو مرور کردم. البته معصیت زیاد داشتم اما نه به اندازه ای که عقوبتش دولت بعد از نهم باشه!

الهی من که اکثر روزها توی صندوق صدقات پول میندازم، راستش اینکه اغلب هم عمل نمیکنه، اما روزی که صادق محصولی برای وزارت رفاه انتخاب شد جدا حیرت کردم. خدا جان از شوخی و جوک گذشته اکه واقعا سیستم صدقه عمل نمیکنه، یا بده دیجیتالش کنن یا بگو همه این صندوق های عهد دقیانوس رو جمع کنن، پول ملت هدر نره.

خدای مهربان، این همه لطف، این همه کرم،این همه محبت،... ،به ما که رسید شایعه شد؟! یعنی جدا حق ما احمدی نژاده؟! باور کن امروز فرداست که مثل شخصیت سعید در فیلم «از کرخه تا راین» برم کنار یه رودی، کانالی، چوبی! داد بزنم خدایا چرا با ما؟ چرا اینجا، چرا حالا؟

خدایا میدونی یه گردان بره راهپیمایی ۱۳ آبان، نفر برگرده یعنی چی؟ میدونی نفر بره کهریزک، میّت برگرده یعنی چی؟!

خدایا اگه چهار روز دیگه این طرح جر خوردگی اقتصادی (حذف یارانه ها) انجام شد، خودت جواب بنده هاتو میدی؟! خدا جان یه بار خیلی جدی با این رئیس دولت بعد از نهم برخورد کن. چه میدونم بگو بره با ولیش بیاد. ببین اصل داستان چیه آخر؟

خدایا دوستانه دارم بهت میگم تکلیف این رحیم مشایی رو هم تا دیر نشده مشخص کن. پس فردا اکه ادعا کرد خود توئِه، گله نکنی که ای بنده من چرا به من اطلاع ندادی. راستش اینجور که بوش میاد چند وقت دیگه از این ادعاها میکنه بعد جو میگیرتش، حکم میده نه کره زمین که مدیریت کل منظومه شمسی رو میسپره به احمدی نژاد! بعد تصور کن زندانی های سیاسی باید بیان جلوی دوربین، مسئولیت تحرکات کیهانی اطراف زحل رو به عهده بگیرن. یا سفیه میسازن برن توی پلوتون لباس شخصی پیاده کنن! یا پس فردا بچه های روزنامه نگار می گن ما توی بند ۲۰۹ اوین با موجوداتی که هشت تا چشم داشتن پنج تا کله، هم بند بودیم!

خدایا، خدای من، نمیگم دست ما رو بگیر که همیشه گرفتی، دست ما رو ول نکن. ما بشریم. ضعیفیم. تحمل نداریم، ما را به عقوبت احمدی نژاد میازما.

خدایا، بارالها، ای جبار منتقم، مگذار آه مظلومانه این ملت در اعلاء درجات عرش همین جوری گیج بزنه! خودت داد ما بستان.

خدایا حال من خوب نیست. حال این ملت خوب نیست. خودت برای ما دعا کن! یا رب العالمین.

ابراهیم رها

11 نظرات :: آخدا نوکرتم، یعنی جدا" حق ما احمدی نژاده؟!

  1. به طنز یا به جٔد، من مطمئنم که احمدی‌نژاد و دوستان حاصل عملکرد غلط خود مردم ایران هستند و من فکر می‌کنم بدتر از این و بیشتر از این هم حق ما بوده است و خداوند واقعاً لطف کرد که به احمقی مثل احمدی‌نژاد بسنده کرده....لیاقت قومی که فرق رأی دادن یا ندادن را نیمداند چیست؟ یا قومی یک دختر از کنار هیچ مردیش نتواند با آسایش رد شود؟ یا قومی که دروغ گفتنوا بیخیالی و بیقیدی، فحش دادن، بیرحمی و بی‌ احترامی به هم نوع مرام هر روزش شده؟

    قومی که نمیداند چه میخواهد، فقط دین ندیده، از دین می‌گریزد؟ قومی که هرجا از حماقت و بیتفاوتی خودش می‌خورد یاد خدا می‌افتد؟ قومی که ۴ سال پیش سکوت کرد تا همین آقا سر کار بیاید...هر گندی به آسانی‌ قابل پاک کردن نیست، خدا هم پاک کن نیست!... به نظر شما لیاقت قومی که خودش به خودش رحم نکند چیست؟؟

  2. بار الهی، سرنوشت هیچ قومی حتی قوم کافرین و قوم نوح را با احمدی نژادیسم رقم مزن مگر برای نابودی آن قوم

  3. خداوندا این چه عذاب الهیست که به ما نازل کردی؟!!! یعنی ما از قوم نوح هم بدتر بودیم؟!!!

    خداونا، رحمانا، رحیما، توبه توبه توبه

  4. خداواندا

    در ایران این کربلای ثانی چه خواهی کرد؟ در این خاک که از خون جوانان آغشته گشته و مادران و خواهران هر یک در جستجوی عزیز خودهستند، آیا می خواهی به نظاره بنشینی و ببینی چگونه آزادی و آزادگی را به قتلگاه می برند و سر از تنش جدا می کنند ؟ به راستی چه خواهی کرد؟

    از شما انتظار ندارم که بگویید اینجا که کربلا نیست چون در پاسخت با صراحت خواهم گفت:

    آنجا حسین ات را خارج از دین خوانند اینجا میر حسین را منافق و کافر می دانند
    آنجا علی اکبر را شهید کردند اینجا سهرابها را در خون خویش غلطاندند

    آنجا زینب در قتلگاه از داغ برادر شیون میزد اینجا مادر ندا بر سر آرمگاهش مرثیه می خواند
    آنجا آب را بر حسین بستند اینجا نان را بر ما حرام نمودند

    آنجا بر اسرا در شام تازیانه زدند اینجا خانواده ی اسرا را در حین خواندن دعای کمیل در قل و زنجیر کردند
    آنجا رقیه از داغ پدر می میرد اینجا سپهر فرزند شهاب از ندیدن پدر بیمار میشود

    باز هم بگویم؟ پس دیدی که بدرستی اینجا کربلای ثانی است کربلایی با یک تفاوت. یاران حسین در کربلا قلیل بودن اما اینبار یاران میرحسین تمامی مردم داغدار و ستمدیده ایران اند.

    حال باز هم می خواهی به نظاره بنشینی ؟

  5. خدا جون

    دیگر کاسه صبرم لبریز شده. تا کی بگوییم اندکی صبر سحر نزدیک است. دیگر چیز برایمان باقی نگذاشتند. اعتقاداتمان را که زیر پا له کردند. گلوله بر سینه جوانانمان فرو نشاندند و جانبازان راهت را در قل و زنجیر نمودند. نوامیس مارا هتک حرمت نمودند. سولاله ی پاک رسولت را هزاران ناسزا گفتند. دیگر جای تحمل مانده؟

  6. خدایا مردشورتو ببرن

  7. سلام
    به نظر من خدا در حال بر آورده کردن دعای کسانیه که خیلی زودتر از من و شما به خباثت این قوم ظالم پی بردند.
    مگه خدا بهتر از این هم میتونه به من و شما بگه
    آبنده های من :
    من مگه لازمه که احمق ترین بنده هامو بر شما مسلط کنم تا بفهمید چی دار ه سرتون میاد و لایق چی هستید؟
    آ بنده ها ی من
    30 ساله که هر زهر ماری رو به اسم من به خوردتون دادند ،خوردید و دم نزدید. حتی چشم باز نکردید ببینید چی دارید میخورید.
    آ بنده های من
    این دفعه دیگه اگه نفهمیدید
    بهتون میگم لایق
    هم فی احمدی نژاد خالدون هستید
    و
    صم بکم عمی فهم لایفهمون
    حالا هم برید ببینم چند مرده حلاجید؟
    دیگه هم نیاید هی دم به ساعت مزاحمم بشید که محلتون نمیزارم.
    آ بنده های من
    یادتون باشه یه بار بیشتر نمیگم
    تا احمدی نژاده هر روز همین بساطه

  8. دوستان من شماها را درک می کنم چون خودم هم همین افکار را دارم. به گمان من ما خیلی ناشکری کردیم. ملت ما هرگز قدر آنچه را که داشت را ندانست و همیشه دنبال چیزی خیالی و موهوم بود.در هر قرون و اعصاری که بوده. ملت کدام کشوری اکنون قبول می کنند که برق و آب مجانی می شود و انقلاب می کنند؟ ملت ما قبول کرد. گول خورد. ما در عین زرنگی سخت ساده ایم. تمام تصمیمات ما بر اساس احساسات پر شور و خالی از عمق است. آیا تقصیر خداست؟

  9. خدا هم برای شما شده بازیچه .
    هر جور که برای شما راحت تر باشه همون میشه راه درست و منطقی .
    چیزی به اسم اینده نگری ، وطن پرستی ، جهان دوستی در شما وجود نداره .
    شماها شخصیتی دارید که خودشون خلاف میکنن ولی برای اینکه عقب نباشن به دیگری تهمت خلاف میزنن .
    باور نداری ؟ یه شب وقتی تنها هستی و حوصله داری به کارهایی که طول روز میکنی فکر کن . خودت متوجه میشی ولی برای اینکه دوست نداری باور کنی این واقعیت رو خودت رو گول میزنی .

  10. بعله که حققمونه! خیلیم حققمونه! آخه پس چرا حاکمیت هی حدیث و آیه نازل میکنه که هر قوم و ملتی لیاقت رهبرانش رو داره؟

  11. به نظر من هم حقمونه تا ملتي دولا نشن كسي بار رو شونه هاشون نميذاري.
    يا بايد با عزت جنگيد يا باذلت اين حكومت رو پذيرفت